חיפוש
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    תבואות נבט חיטה טבעי 250 ג"ר

    יצרן: תבואות
    מק"ט: 7290011473587
    8.00 ₪ ליחידה
    0.0 0
    הוספת חוות דעת סגור
    • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
    *
    *
    • גרוע
    • מעולה
    *
    *
    *
    גולשים שקנו מוצר זה קנו גם
    תמונה של תבואות סובין חיטה 200 גרם

    תבואות סובין חיטה 200 גרם

    תרונות בריאותיים של סובין חיטה סובין חיטה הוא קליפת הגרעין של החיטה. הקליפה של הגרעין מכילה כמות מרוכזת של סיבים תזונתיים. הסובין מכיל בעיקר פחמימות ומעט חלבון ושומן. הוא עשיר במינרלים כגון זרחן, אשלגן ומגנזיום.
    6.90 ₪ ליחידה
    תמונה של כליל שמפו צמחי לבנדר 500 מ"ל

    כליל שמפו צמחי לבנדר 500 מ"ל

    שמפו טבעי לבנדר בעל נוסחה ייחודית המגינה על השערה ועל עור הקרקפת. השמפו מיועד לכל סוגי השיער ובמיוחד לשיער שמן. מכיל תמציות של לבנדר, תה ירוק, פאפיה, פירות הדר ושמן זית. השמפו מתאים לכל הגילאים ולאלו הסובלים מבעיות עור כמו אדמומיות, גירודים ופריחות. אינו מכיל SLS וכימיקלים. סדרת הרחצה מכילה את מוצרי הדגל של "כליל". הם בעלי ניחוח ארץ ישראלי ולא במקרה מיוצרים במפעל בדרום הארץ. לחומרים הטבעיים היכולת להתפרק ולשמש למחזור של מים לשם השקיה. אם זה במערכת מים אפורים שמותקנת אצלכם בבית, או בפעולות שונות לאגירת מים במקלחת או בכיור, יש באפשרותנו לחסוך במשאב היקר לנו מכל- מים. בנוסף לשימוש החוזר, החומרים הטבעיים מאפשרים לנו להגן על עצמינו ועל ילדינו. היעדר של SLS, נגזרות נפט וכימיקלים נוספים מאפשרת לגופינו לקיים מחזור חיים תקין.500 מ"ל.
    25.00 ₪ ליחידה
    תמונה של גרין קר טאצ ג'ל כביסה אקולוגי 3 ליטר

    גרין קר טאצ ג'ל כביסה אקולוגי 3 ליטר

    גרין קר טאצ ג'ל כביסה אקולוגי 3 ליטר כל מרכיבי המוצר מתפרקים בסביבה ובתנאים רגילים ואינם פוגעים בחי, בצומח או במקורות מים. באמצעות פיתוח ייחודי, ניתן לקבל תוצאות ניקוי מעולות ללא רגשות אשמה ובמחירים השווים לכל כיס. אתם מוזמנים לקחת חלק במהפכה האקולוגית ולהתחיל לנקות בירוק.
    29.00 ₪ 32.00 ₪ ליחידה
    תמונה של אקובר נוזל לניקוי  כלים אלוורה לימון 1 ליטר