חיפוש
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    שיליס מסיבת אגוזים ממרח ללא תוספת סוכר 300 ג'ר

    יצרן: SHELLYS
    מק"ט: 7290016594003
    35.00 ₪ ליחידה
    0.0 0
    הוספת חוות דעת סגור
    • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
    *
    *
    • גרוע
    • מעולה
    *
    *
    *
    גולשים שקנו מוצר זה קנו גם
    תמונה של טופו מורינו במרקם רך כחול 349 ג'ר
    תמונה של אגוז מלך במשקל

    אגוז מלך במשקל

    לאגוזי המלך ערכים תזונתיים נוספים שיתרמו לבריאות גופכם: שילוב אגוזים בתפריט היומי יכול לסייע בהפחתת רמת הכולסטרול הרע בדם, מהגורמים הראשיים למחלות לב. האגוזים מכילים שומנים בריאים ומפחיתים את הסיכון להצרה בעורקים שעלולה להוביל להתקף לב.
    65.00 ₪ לק"ג
    תמונה של אגוז פקאן ממות ענק משקל

    אגוז פקאן ממות ענק משקל

    הפקאן הוא אגוז שגדל באופן טבעי בצפון אמריקה, נמצא בדרך כלל בדרום ארה"ב במדינות כמו ג'ורג'יה, טקסס, צפון קרולינה, אריזונה ואוקלהומה. אגוזי פקאן הם מקור מצויין של חומצה אולאית, חומצת שומן חד בלתי רוויה המהווה מרכיב עיקרי בשמן זית, אך נמצאת בריכוז גבוה גם באגוזי פקאן ותורמת להורדת לחץ דם ורמת כולסטרול. אגוזי פקאן הם מקור מצויין של אבץ, מגנזיום, סלניום וכן סיבים תזונתיים, כמו כן הם עשירים בויטמין E שמסייע בין היתר במניעת אלצהיימר, בשמירה על תאי הדם מפני שומנים רעילים ואיזון הכולסטרול הטוב, מניעת קרישי דם ופגיעה בעורקים, כמו גם שיפור פעילות הלב. מחקרים רבים הוכיחו כי באגוזים יש שומנים בריאים ללב ואולי אפילו להורדת לחץ הדם. יחד עם זאת, רבים מחשיבים אותם כ"מאכל אסור". מדוע? כנראה בגלל המינון. הקלות שבה ניתן לחסל 100 גרם ב-5 דקות עשויה לגרום להשמנה. על כן, הסתפקו בחופן.
    89.00 ₪ לק"ג
    תמונה של גרעיני חמניה קלופים אורגני במשקל

    גרעיני חמניה קלופים אורגני במשקל

    גרעיני חמניה או בשמם המוכר יותר גרעינים שחורים הם אחד ה"פיצוחים" הפופולריים ביותר בישראל. גרעיני חמנייה מכילים רכיבים תזונתיים חשובים ביותר והם טובים למגוון מצבי בריאות. כמו שאר האגוזים, מומלץ ביותר לצרוך את הגרעינים ללא קלייה וללא מלח. גרעיני חמנייה מהווים מקור טוב לחלבונים והם עשירים בוויטמינים ומינרלים כגון סידן, ברזל, ויטמין E וויטמינים מקבוצת B. גרעיני חמנייה עשויים לסייע בעיקר במצבים כגון: שמירה על בריאות הלב וכלי הדם, הם אנטי דלקתיים והכמויות הגבוהות של ויטמין E אותו הם מכילים מסייעים מאוד לשמירה מפני נזקי השמש. כמו כן טובים גרעיני החמנייה לאיזון מערכת העצבים ובכך להרגעה והפחתת סטרס ומתח.
    19.00 ₪ לק"ג