חיפוש
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    פלנטי כמוצרלה קשיו 200 ג'ר

    יצרן: פלנטי
    מק"ט: 693493011631
    25.90 ₪ ליחידה
    0.0 0
    הוספת חוות דעת סגור
    • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
    *
    *
    • גרוע
    • מעולה
    *
    *
    *
    גולשים שקנו מוצר זה קנו גם
    תמונה של אגוז קשיו במשקל

    אגוז קשיו במשקל

    עץ הקשיו הוא עץ בגובה נמוך-בינוני (כ-12 מטרים), ירוק עד, בעל גזע מפותל. עליו בשרניים וגדולים (לעתים עד גודל של 22 על 14 ס"מ), צורתם אגסית והם מסודרים בספירלה סביב הענפים. הפרחים מסודרים בתפרחת מרובת פרחים מקובצים ובעלת צורה חרוטית, כאשר כל פרח בעל חמישה עלי כותרת קצרים (7 מ"מ לערך). מתוך עלי הגביע של הפרח מתפתח פרי מדומה גדול ובעל צורת אגס, הקרוי לרוב "תפוח קשיו". הוא אכיל ובעל בשר רך ומתוק, המוקף קליפה עדינה, ואינו מכיל גרעינים. על אף שהוא נחשב כמעדן באזור ברזיל, הוא אינו מגודל לייצוא היות שאינו משתמר היטב במסע - כעבור 24 שעות מרגע הקטיף מתחיל תפוח הקשיו לתסוס[1]. מיץ הקשיו נמכר לרוב בברזיל ופופולרי מאוד (כמו מיץ תפוזים בישראל למשל). מפימת הפרי, היכן שהיה הפרח, מתפתח הפרי האמיתי של העץ - בית גלעין דמוי אגוז. זהו אגוז הקשיו, שמבחינה בוטנית אינו נחשב כאגוז, אלא כפרי הדומה לשקד. ללא עיבוד, אגוז הקשיו אינו אכיל. רעילות
    79.00 ₪ לק"ג
    תמונה של אקובר טבליות לניקוי כלים במדיח "הכל באחד"  25 י'ח 500 ג"ר

    אקובר טבליות לניקוי כלים במדיח "הכל באחד" 25 י'ח 500 ג"ר

    טבליות מדיח אקולוגיות בנוסחה בלתי מתפשרת - All In One. תרכובת ייחודית מחומרים טבעיים המבוססת על מינרלים ותמציות צמחים, נקייה לחלוטין מפוספטים, כלור וחומרים מזהמים. הטבליות מצטיינות בניקוי, הברקה והסרת שומנים, מתאימות למדיח הכלים הביתי, מתפרקות ביולוגית ומשתלבות בתהליכי הפירוק הטבעיים של הסביבה. מיוצר במפעל אקולוגי יחיד מסוגו, תוך ניצול מרבי של אנרגיה וחסכון בזיהום. המוצרים והרכיבים של ״אקובר״ לא עברו ניסויים בבעלי חיים והחברה מתנגדות לניסויים שכאלה. המוצרים אינם מכילים מרכיבים מן החי. האריזה עשויה מ 95% קרטון ממוחזר ומכילה 25 יח'.
    35.00 ₪ ליחידה
    תמונה של פרוש נוזל לניקוי אסלות בניחוח פטל 750 מ"ל

    פרוש נוזל לניקוי אסלות בניחוח פטל 750 מ"ל

    תרכובת טבעית וחדשנית לאסלה מבריקה, מרוכזת מאוד ולכן חסכונית. מוצר בריא לנו ולסביבה: הנוזל הטבעי אינו מכיל כלור, חומצות אגרסיביות ואדים רעילים, מתפרק ביולוגית לחלוטין ובמהירות. מכיל בישום על בסיס צמחי בניחוח פטל מרענן. לנקות בלי ללכלך! מיוצר במפעל אקולוגי תוך ניצול מרבי של אנרגיה, חסכון בתהליכי זיהום ושימוש במשאבים מתחדשים. המוצרים והרכיבים של "פרוש " לא עברו ניסויים בבעלי חיים והחברה מתנגדות לניסויים שכאלה. המוצרים אינם מכילים מרכיבים מן החי.
    17.90 ₪ ליחידה
    תמונה של פרוש נוזל כביסה אלוורה לכביסה צבעוית 1.8 ליטר

    פרוש נוזל כביסה אלוורה לכביסה צבעוית 1.8 ליטר

    נוזל כביסה עם תמציות אלוורה לעור רגיש ועדין Frosch נוזל כביסה פרוש עם תמציות אלוורה מן הטבע,בעל יכולות ניקוי עוצמתיות ומתאים לעור רגיש ועדין. מתאים לכל סוגי הבדים.
    52.00 ₪ ליחידה