חיפוש
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    נאות סמדר תמר ברהי אורגני 400 ג"ר

    תמרים אורגניים הגדלים במטעי נאות סמדר שבדרום הר הנגב בתנאי אקלים וקרקע מדבריים המעניקים להם את טעמם העשיר. התמר הוא התשובה הבריאה והטבעית לצורך ב”מתוק” ובפחמימות זמינות. הוא מספק שפע של סיבים תזונתיים המקנים תחושת שובע, עשיר במינרלים כאשלגן ומגנזיום ובנוגדי חימצון. הוא משמש הן לבישול והן כחטיף.
    מק"ט: 7290015127066
    20.00 ₪ ליחידה
    0.0 0
    הוספת חוות דעת סגור
    • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
    *
    *
    • גרוע
    • מעולה
    *
    *
    *
    גולשים שקנו מוצר זה קנו גם
    תמונה של ויטריז משקה אורז בתוספת שקדים 1 ליטר

    ויטריז משקה אורז בתוספת שקדים 1 ליטר

    מרכיבים: מים,אורז,שמן חמניות בכבישה קרה,מלח ים,שקדים טחונים,טעם שקדים טבעי. אורגני, ללא גלוטן, ללא תוספת סוכר, ללא לקטוז אידיאלי לשימוש בכל מתכוני הבישול והאפיה וכן עם תה,קפה ודגני בוקר. בד"ץ בית יוסף בהשגחת בד"ץ בית יוסף ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
    11.90 ₪ ליחידה
    תמונה של הרדוף רסק עגבניות 100 ג'ר

    הרדוף רסק עגבניות 100 ג'ר

    הרדוף רסק עגבניות 100 ג'ר
    4.00 ₪ ליחידה
    תמונה של אגוז פקאן ממות ענק משקל

    אגוז פקאן ממות ענק משקל

    הפקאן הוא אגוז שגדל באופן טבעי בצפון אמריקה, נמצא בדרך כלל בדרום ארה"ב במדינות כמו ג'ורג'יה, טקסס, צפון קרולינה, אריזונה ואוקלהומה. אגוזי פקאן הם מקור מצויין של חומצה אולאית, חומצת שומן חד בלתי רוויה המהווה מרכיב עיקרי בשמן זית, אך נמצאת בריכוז גבוה גם באגוזי פקאן ותורמת להורדת לחץ דם ורמת כולסטרול. אגוזי פקאן הם מקור מצויין של אבץ, מגנזיום, סלניום וכן סיבים תזונתיים, כמו כן הם עשירים בויטמין E שמסייע בין היתר במניעת אלצהיימר, בשמירה על תאי הדם מפני שומנים רעילים ואיזון הכולסטרול הטוב, מניעת קרישי דם ופגיעה בעורקים, כמו גם שיפור פעילות הלב. מחקרים רבים הוכיחו כי באגוזים יש שומנים בריאים ללב ואולי אפילו להורדת לחץ הדם. יחד עם זאת, רבים מחשיבים אותם כ"מאכל אסור". מדוע? כנראה בגלל המינון. הקלות שבה ניתן לחסל 100 גרם ב-5 דקות עשויה לגרום להשמנה. על כן, הסתפקו בחופן.
    89.00 ₪ לק"ג
    תמונה של ג"מוקה קרם קוקוס אורגני 400 מ"ל

    ג"מוקה קרם קוקוס אורגני 400 מ"ל

    חלב קוקוס קוקוס משמש לתיבול טבעי. מכיל תוספת סוכר, טעם ומשפר צבע. אינו מהונדס גנטית ואינו אלרגני. חלב קוקוס הוא הנוזל המתקבל מגירוד קוקוס. צבעו וטעמו דומים לחלב, אך הוא עבה יותר בשל תכולת השומן הגבוהה שלו. לפני השימוש, לנער את התוכן כך שתוכלו לערבב שכבות של צפיפות שונה כדי לקבל חלב שמנת יותר טוב לאחר פיצוח, חלב הקוקוס חייב להיות מקורר מיד לאחר הפתיחה
    10.90 ₪ 9.90 ₪ ליחידה