חיפוש
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    מיכל סבון טבעי מסכת הזנה לשיער עם חמאת שיאה ושמן חוחובה 100 מ'ל

    מה עובר על השיער שלנו! שמש, מים, רוח והכי גרוע: שמפואים וקונדשינרים ש"מיישרים קו" אבל ממש לא עושים טוב לבריאות השיער. מסכת ההזנה שלנו נועדה לתת לשיער שלכם מנה הגונה של הזנה טבעית ובריאות. בחרנו במיוחד הרכב מנצח של חומרי גלם משובחים בתוספת שמנים אתריים שמבריאים ומטפחים את השיער. המסכה מאוד מרוכזת בחומרים מזינים ופעילים ויש צורך בכמות קטנה מאוד בכל פעם על מנת ליצור אפקט הזנה וחיזוק גדול. כולם יחד יוצרים הרמוניה של בריאות והזנה לשיער ולקרקפת. תיאור המוצר המסכה לשיער שלנו 100% צמחית, ואיכותית ביותר. זה אומר שכל החומרים, כולל הכול (חוץ מהמים, כמובן), מגיעים ממקור צמחי, איכותי וטבעי – ולא כימי. זה הישג עצום, שכמעט ולא קיים בעולם הקוסמטיקה הטבעית! זה אומר, למשל, שאת החומרים שמונעים את הקלקול של המסכה אנחנו מייבאים במיוחד מחברה גרמנית שמובילה את תחום השימור הטבעי בעולם – וזה עולה הרבה יותר ממשמרים אחרים שמקובלים בקוסמטיקה טבעית. אבל זה שווה את זה – כי שזה אומר שכל המסכה צמחית, בטוחה, ובריאה. מזינה, מאזנת ותורמת לבריאות השיער, וכך עוזרת במניעת נשירה, עיבוי וחיזוק שורשי השיער. הוראות שימוש אפשר להשתמש במסכה לשיער שלנו בכמה דרכים. הבחירה תהיה לרוב לפי סוג השיער, המטרה שאנחנו רוצים להשיג וזמן ההתעסקות הרצוי. ההמלצה היא לשים תמיד את הכמות הכי קטנה שנראה שתספיק, ואז, אם לא מספיק להוסיף עוד.
    מק"ט: 7290015827379
    60.00 ₪ ליחידה
    0.0 0
    הוספת חוות דעת סגור
    • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
    *
    *
    • גרוע
    • מעולה
    *
    *
    *
    גולשים שקנו מוצר זה קנו גם
    תמונה של מיכל  סבון טבעי קרם פנים עם שמן המפ ואבוקדו

    מיכל סבון טבעי קרם פנים עם שמן המפ ואבוקדו

    קרם פנים עם שמן המפ ואבוקדו לעור יבש - הסבון של מיכל קרם לחות לפנים לעור יבש מבית היוצר של הסבון של מיכל - איכותי, טבעי ועשוי בעבודת יד. קרם לחות לפנים מכיל שמנים טבעיים שמתאימים במיוחד לעור פנים יבש והזנה: שמן המפ, אבוקדו, לוז, חמאת שיאה אורגנית, חמאת קוקוס, ושמן שקדים. הקרם לחות הטבעי לפנים מסייע בתחושת גירוי, יובש ועור פנים אדמומי. - אינו מכיל חומרים משמריים - כל מרכיבי הקרם 100% צמחיים ואיכותיים (חוץ מהמים) - אינו מכיל כימיכליים, אינו מכיל תוצרי נפט, אינו מכיל שמן מינרלי, אינו מכיל פרבנים, אינו מכיל בושם כימי וסיליקונים - עשוי משמנים אתריים טהורים וטבעיים - ברישיון משרד הבריאות
    75.00 ₪ ליחידה
    תמונה של אקופרנד  מרכך כביסה מרוכז חבצלות 1 ליטר

    אקופרנד מרכך כביסה מרוכז חבצלות 1 ליטר

    מרכך כביסה מרוכז אקולוגי בניחוח חבצלות,על בסיס רכיבים טבעיים בלבד,ובתוספת בושם תואם טבע המתפרק ביולוגית לחלוטין ללא נזקים לסביבה. אינו משאיר על הבגדים שאריות כימיקלים העלולות לגרום לגירויים. ממולצץ לבגדי תינוקות,בגדי ילדים ולבגדים לבנים. שימוש במרכך כביסה אקופרנד מאפשר להשקות את הגינה בצורה בטוחה ללא גרימת נזק לצמחיה בתנאי שמערבבים את מי השטיפות היוצאים ממכונת הכביסה קודם להזרמתם לגינה. לצורך עירבוב מי השטיפות מומלץ לקחת חבית פלסטיק, להזרים לתוכה את מי השטיפה של המכונה ומשם להזרימם לגינה בתום פעולת המכונה.
    17.50 ₪ ליחידה
    תמונה של אקולאב שמפו לשיער רגיל, שמן מכיל עגבניות סלק ופלפל אדום 500 מל

    אקולאב שמפו לשיער רגיל, שמן מכיל עגבניות סלק ופלפל אדום 500 מל

    שמפו לשיער מועשר בתמציות מירקות אדומים אורגניים שמפו טבעי מבית אקלאב מכיל תמציות מירקות אדומים אורגניים - עגבניות, סלק ופלפל אדום. הירקות האדומים עשירים בנוגדי חימצון ובעיקר בליקופן, מעשירים את השמפו בויטמינים ומינרלים. שמפו אקולאב מהסדרה האדומה מתאים לשימוש יומיומי ומעניק לשיער ניחוח נעים, מגע רך ומראה בריא. השמפו מתאים לאנשים בעלי שיער רגיל עד שמן. כמו כן, שמפו אקולאב אינו מכיל SLS, פראבנים, פטרוכימיקלים או תוספת צבע מלאכותית. בנוסף, אינו מכיל רכיבים מהחי ולא נוסה על בעלי חיים- מתאים לטבעונים. כל המוצרים בסדרה : לפחות 95% רכיבים ממקור טבעי ללא תוספת צבע, ללא SLS, ללא פארבנים, ללא רכיבים פטרוכימיקלים לא נוסה על בעלי חיים וללא רכיבים מן החי מתאים לטבעונים, מאושר vegan freindly ע"י העמותה הישראלית מיוצר בישראל בסטנדרטים בינלאומיים מחיר המייצג VALUE FOR MONEY הבקבוקים ניתנים למיחזור
    29.90 ₪ ליחידה
    תמונה של שקד תבור ממרח  אגוזי אדמה חמאת בוטנים  300 גרם

    שקד תבור ממרח אגוזי אדמה חמאת בוטנים 300 גרם

    מאת בוטנים "אגוזי אדמה". שקד תבור. הבוטנים שייכים למשפחת הקטניות, הם מכילים : 26% חלבון שאינו מלא ו 49ֵֵ% שומן טבעי, נטול כולסטרול. אכילת בוטנים קלויים תספק תחושת שובע לאורך זמן, מאזנת את רמת הסוכר בדם ונותנת הרגשת חיוניות טובה. הבוטנים מכילים ויטמינים מקבוצת B ומינרלים, כגון אשלגן, אבץ, מגנזיום נחושת וסידן. ממרח אגוזי אדמה שלנו, טעמו מושלם. מומלץ למריחה על פריכית או לחם. לאכול בהנאה ובכיף.
    12.50 ₪ 9.90 ₪ ליחידה