חיפוש
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    מיכל סבון טבעי

    מיין לפי
    הצג בעמוד
    תמונה של מיכל סבון מוצק פילינג לפנים 115 ג'ר

    מיכל סבון מוצק פילינג לפנים 115 ג'ר

    סבון רחצה פילינג לגוף ולפנים עם שיבולת שועל ודבש 115 גרם מיכל סבון טבעי הסבון מיוצר באהבה, בעבודת יד מסורתית ובמנות קטנות. עשוי בתהליך קר ומסורתי משמן זית כתית מעולה, שמן קוקוס, חמאת קקאו וחמאת שיאה. רכיבים: שמן זית כתית מעולה*, שמן קוקוס*, חמאת קקאו*, חמאת שיאה*, שמן קיק*, מים, שיבולת שועל*, נתרן הידרוקסיד, שמן אתרי תפוז*, דבש טהור, שמנים אתריים: פלמה רוזה*, גיאקווד*, ציפורן*
    17.90 ₪ ליחידה
    תמונה של מיכל סבון נוזלי לבנדר 500 מ'ל

    מיכל סבון נוזלי לבנדר 500 מ'ל

    סבון נוזלי מפנק, בריא ועשיר. ניחוח לבנדרי קלאסי ונפלא. ניחוח מרענן ופרחוני של שמנים אתריים טהורים: לבנדר, עץ התה ועשב לימון. סבון נוזלי טבעי איכותי ומפנק במיוחד, כזה שפשוט אי אפשר לעשות במפעל. עשוי מהחומרים הטובים ביותר, בתהליך ידני אוהב וללא שום קיצורי דרך. סמיך, עשיר מזין ומקציף. אינו מייבש. סבון אנטי-בקטריאלי טבעי. יעיל אך עדין ובריא. רכיבים: מים מזוקקים, שמן זית כתית מעולה (55% מהשמנים), שמן קוקוס, שמן קיק (castor bean oil), אשלגן הידרוקסיד, בוראקס (מינרל טבעי), גליצרין צמחי, שמנים אתריים טהורים: לבנדר, עץ התה, עשב לימון. טבעי לחלוטין, ללא SLS, פראבינים, ושאר חומרים מזיקים.
    39.00 ₪ ליחידה
    תמונה של מיכל סבון פנים ורדים 150 מ'ל

    מיכל סבון פנים ורדים 150 מ'ל

    סבון פנים לשימוש יום-יומי מקציף, מפנק ועדין של מיכל סבון טבעי בריח ורדים, גוניפר וילנג ילנג. סבון הפנים של מיכל סבון טבעי עשוי מחומרי גלם איכותיים מהצומח, ללא כימיכלים ומעניקים לעור ניחוח טבעי, עדין של ורדים וילנג ילנג. הסבון מבוסס על תמציות של פרחי ורדים, פירות גוניפר - ערער מיובשים, ופרחי היביסקוס. הסבון פנים של מיכל סבון טבעי מתאים לעור פנים יבש ועייף, משמר את השומן הטבעי והחשוב של עור הפנים ומעניק לו לחות טבעית, רכה ובריאה מדי יום, ויש לו ריח נהדר ומפנק.
    35.00 ₪ ליחידה
    תמונה של מיכל סבון רחצה מאזן לפנים עם בוץ 115 ג'ר

    מיכל סבון רחצה מאזן לפנים עם בוץ 115 ג'ר

    סבון רחצה מוצק טבעי מאזן מבוץ ים המלח, של סבון מיכל. סבון טבעי שמסייע ויעיל בטיפול בפצעים שונים בעור, פצעונים, עור שמן ואקנה. הסבון מתאים למגוון של פצעים ופריחות בעור והוא מכיל בוץ ים המלח הידוע בסגולות הבריאותיות שלו וזאת בשילוב שמנים מנקים ומרפאים. הסבון מפיץ ריח נפלא, עשבי ורענן ונותן אנרגיה לגוף, הוא מזין את עור הגוף במינרלים חיוניים וסופח עודף שומניות מהעור - לכן הוא נפלא גם כסבון מאזן לפנים. הסבונים של סבון מיכל עשויים מחומרי גלם טבעיים, טהורים, בעבודת יד מסורתית ובמנות קטנות. כמו כל הסבונים של סבון מיכל הסבונים נעשים בתהליך מסורתי וקר והם מכילים שמן קוקוס, חמאת קקאו, שמן זית כתית מעולה וחמאת שיאה.
    17.90 ₪ ליחידה
    תמונה של מיכל שמפו הדרים ג'ינג'ר 500 מ'ל

    מיכל שמפו הדרים ג'ינג'ר 500 מ'ל

    שמפו טבעי משמח ומזין בניחוח הדרים - עם נגיעות של ג'ינג'ר מרענן ומעורר. מקציף, מנקה היטב ומותיר את השיער רך, מסודר ויפה. שמפו טבעי באמת שאפילו חומרי השימור שלו הם 100% ממקור צמחי - מאושרים על ידי ארגוני התקינה האירופיים המחמירים ביותר לקוסמטיקה טבעית ואורגנית. וגם כמובן שהניחוח שלו 100% שמנים אתריים טבעיים ונפלאים. כל הרכיבים פרט למים הם צמחיים. השמפו אינו מכיל SLS, פאראבינים, סולפיטים או מלחים כלשהם. השמפו אינו מכיל סיליקונים שמחליקים את השיער בצורה כימית ולכן קיימת תקופת התרגלות של השיער עד שהוא מתחיל להפריש את הלחות הטבעית שלו. רכיבים: מים מזוקקים, מיץ אלוורה אורגני*, קפריל גלוקוסיד (מופק מסוכר)*, דסיל גלוקוסיד (מופק מסוכר)*, גליצרין צמחי*, תמציות ריח צמחיות*, סורביטול (חומר לחות עדין)*, חלבון שיבולת שועל*, גואר גאם (מסמיך טבעי מצמח הגואר)*, שמן חוחובה אורגני*, שמן זית כתית מעולה*, קסנטן גאם (מסמיך טבעי מתירס)*, שמן אתרי תפוז*, שמן אתרי אשכולית*, חומצת לימון*, שמן אתרי טנג'רין*, שמן אתרי ברגמוט*, ויטמין E*, שמן אתרי ג'ינג'ר*.
    34.00 ₪ ליחידה
    תמונה של מיכל שמפו ורדים ילנג ילנג 500 מ'ל

    מיכל שמפו ורדים ילנג ילנג 500 מ'ל

    שמפו טבעי בניחוח פרחוני עם נגיעות ורדים וילנג ילנג של מיכל סבון של פעם - איכותי, מזין ועשוי מחומרים טבעיים בעבודת יד. השמפו הטבעי של מיכל סבון מקציף ומנקה מעולה, ומשאיר את השיער רך וגמיש. מדובר בשמפו טבעי ונפלא שמותיר שיער רך כמו משי עם ניחוח מרענן שרק שמנים אתריים אמיתיים יכולים לייצר. שמפו טבעי של מיכל סבון של פעם בניחוח פרחוני ומשכר של קופאיבה בלסם, תפוז מתוק, גרניום ולבנדר, עם נגיעות של ילנג-ילנג * מכיל 500 מ"ל בבקבוק פלסטיק כהה איכותי * השמפו הטבעי של מיכל סבון של פעם מבוסס על "תה" ריחני של פרחי ורדים ועל מיץ אלוורה אורגני * השמפו אינו מכיל SLS, פאראבינים, סולפיטים, מלחים * אינו מכיל סיליקונים שמחליקים את השיער בצורה כימית
    36.00 ₪ ליחידה