חיפוש
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    כרם זרעי צ'יה אורגנית 650 ג'ר

    יצרן: כרם
    כרם זרעי צ'יה אורגנית 650 ג'ר
    מק"ט: 7290018681602
    32.50 ₪ ליחידה
    0.0 0
    הוספת חוות דעת סגור
    • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
    *
    *
    • גרוע
    • מעולה
    *
    *
    *
    גולשים שקנו מוצר זה קנו גם
    תמונה של תבואות קמח חומוס 500 ג"ר
    תמונה של אגוז ברזיל במשקל

    אגוז ברזיל במשקל

    הוא טעים, מרוכז במינרלים ובעיקר בסלניום שתורם אמנם לפעילות נוגדת חמצון ואנטי סרטנית, אך צריכה גבוהה מדי שלו ביום (אכילה של יותר מ־4 אגוזים) עלולה להוביל בהמשך להרעלת סלניום ולתופעות בריאותיות חמורות
    75.00 ₪ לק"ג
    תמונה של אגוז מלך במשקל

    אגוז מלך במשקל

    לאגוזי המלך ערכים תזונתיים נוספים שיתרמו לבריאות גופכם: שילוב אגוזים בתפריט היומי יכול לסייע בהפחתת רמת הכולסטרול הרע בדם, מהגורמים הראשיים למחלות לב. האגוזים מכילים שומנים בריאים ומפחיתים את הסיכון להצרה בעורקים שעלולה להוביל להתקף לב.
    65.00 ₪ לק"ג
    תמונה של משמש מיובש אורגני במשקל

    משמש מיובש אורגני במשקל

    פירות מיובשים בכללותם נחשבים לממתק של הטבע. הם נחשבים לבריאים ומשמשים כתחליפים מתוקים וכחלק מאורח חיים בריא. עם זאת, חשוב מאוד להיות מודעים לאופן הבחירה והקניה של הפירות המיובשים ולכך שאכילת פירות מיובשים אינה מומלצת לכולם. ייבוש הפירות התחיל בימי קדם במטרה לשמר את המזון בהיעדר אמצעי קירור על מנת שניתן יהיה להינות מהפרי גם מחוץ לעונתו. הייבוש מעלה את ריכוז הסוכר בפרי בכ- פי 5 ובכך מסייע בשימורו באופן טבעי. כמובן שבשל העלייה בריכוז הסוכר, עולה הערך הקלורי של הפרי היבש באופן משמעותי. בימינו, רק חלק קטן מהפירות היבשים מיובשים בתהליך טבעי ובכך שומרים על ערכיהם התזונתיים. כדי לזרז את תהליך הייבוש, להאריך את חיי המדף שלהם ולשפר את צבעם חלק מהפירות היבשים מטופלים בחומרים משמרים מכילי גופרית (סולפיטים וסולפאטים) ולא זאת בלבד שאינם שומרים על ערכיהם התזונתיים אלא שלעיתים הם אף מזיקים. לכן מומלץ מאוד לקנות פירות יבשים אורגניים. הפירות המיובשים הלא אורגניים בד"כ יהיו בעלי ברק חזק יותר מהאורגניים. את ההבדל הגדול ביותר ניתן לראות במשמשים. המשמשים הלא אורגניים הינם בעלי צבע כתום זרחני ואילו האורגניים, אלו המיובשים גם באופן טבעי וללא תוספות, הם בעלי צבע חום כהה.
    69.00 ₪ לק"ג