חיפוש
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    כרם אבקת קקאו אורגנית 200 ג"ר

    יצרן: כרם
    אבקת קקאו אורגנית של כרם - יתרונות: גידול אורגני ללא דשנים כימיים ללא חומרי הדברה מיוצרת בפרו מפולי קקאו איכותיים מתאים להכנת משקאות, שייקים ולאפייה ויגן פרנדלי רכיבים: 100% קקאו אורגני טהור.
    מק"ט: 7290017386270
    22.50 ₪ ליחידה
    0.0 0
    הוספת חוות דעת סגור
    • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
    *
    *
    • גרוע
    • מעולה
    *
    *
    *
    גולשים שקנו מוצר זה קנו גם
    תמונה של כוסמת ירוקה אורגנית במשקל

    כוסמת ירוקה אורגנית במשקל

    הכוסמת היא צמח עשבוני, ממשפחת הארכוביתיים שזרעיו משמשים לאכילה. בכוסמת כמות גבוהה של חלבון מלא, המכיל את כל 8 חומצות האמינו החיוניות, ובמיוחד ליזין, תראונין וטריפטופן עשירה בברזל, אבץ וסלניום. הכוסמת אינה מכילה גלוטן, ולכן מומלצת במיוחד לסובלים ממחלת הצליאק. בנוסף, אכילת כוסמת תורמת להורדת רמת כולסטרול בדם ולירידה במשקל.
    14.00 ₪ לק"ג
    תמונה של שקד תבור חמאת קקאו 200 ג"ר

    שקד תבור חמאת קקאו 200 ג"ר

    רכיבים: חמאת קקאו
    20.00 ₪ ליחידה
    תמונה של הרדוף רסק עגבניות 100 ג'ר

    הרדוף רסק עגבניות 100 ג'ר

    הרדוף רסק עגבניות 100 ג'ר
    4.00 ₪ ליחידה
    תמונה של אגוז לוז במשקל

    אגוז לוז במשקל

    אגוז לוז, הנקרא גם 'אגוז אִלְסָר' או 'בונדוק' (בערבית), הוא שיח נשיר גבוה שמוצאו מאירופה ואסיה. אגוזי הלוז גדלים באשכולות על השיח. כשהאגוזים מבשילים, הפרי הגדול והשעיר נפתח, והאגוז נושר לאדמה, מוגן בקליפתו הקשה. לשיח הלוז אורך חיים גבוה במיוחד והוא מספק אגוזים במשך מאות שנים. לאגוז עצמו קליפה דקה שעטופה במעטה מגן עבה. את האגוז צורכים חי או קלוי. עיקר השומן באגוזי הלוז הוא שומן חד-בלתי רווי, זהו סוג השומן שצריך להוות את עיקר צריכת השומן שלנו. הם עשירים בויטמין E, בברזל (עשרה אגוזי לוז מכילים ברזל כמו ירך עוף אם כי הספיגה טובה יותר מבשרים), במגנזיום ובפיטוסטרולים. גיוון התפריט באגוזי לוז מאפשר שמירה על בריאות הלב ועל רמות תקינות של שומנים בדם. השילוב של סוג השומן, ויטמין E שמשמש כנוגד חימצון והפיטוסטרולים מסייע במניעת מחלות לב וכלי דם
    89.00 ₪ לק"ג