חיפוש
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    כליל מרכך שיער צמחי הדרים 4 ליטר

    יצרן: כליל
    כליל מרכך שיער צמחי הדרים 4 ליטר
    מק"ט: 7290018328279
    145.00 ₪ ליחידה
    0.0 0
    הוספת חוות דעת סגור
    • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
    *
    *
    • גרוע
    • מעולה
    *
    *
    *
    גולשים שקנו מוצר זה קנו גם
    תמונה של אקופרנד  ג'ל כביסה 4 ליטר

    אקופרנד ג'ל כביסה 4 ליטר

    אים לכביסה צבעונית ולבנה. אינו מכיל חומרי הלבנה. מבוסס על רכיבים צמחיים החודרים לעומק הבד ומנקים אותו ביסודיות,ללא שחיקת הבד. היפואלרגני - מומלץ לבגדי תינוקות וילדים כיוון שאינו משאיר שאריות כימיקלים על הבגד. מכיל חומרים המסייעים בשמירה על מכונת הכביסה. אינו יוצר משקעים במכונת הכביסה. חסכוני-יעיל לשימוש בכל טמפרטורת מים. שימוש בג´ל כביסה אקופרנד מאפשר להשקות את הגינה בצורה בטוחה ללא גרימת נזק לצמחיה בתנאי שמערבבים את מי השטיפות היוצאים ממכונת הכביסה קודם להזרמתם לגינה. לצורך עירבוב מי השטיפות מומלץ לקחת חבית פלסטיק, להזרים לתוכה את מי השטיפה של המכונה ומשם להזרימם לגינה בתום פעולת המכונה.
    48.00 ₪ ליחידה
    תמונה של כליל שמפו טבעי למניעת קשקשים 500 מ"ל

    כליל שמפו טבעי למניעת קשקשים 500 מ"ל

    שמפו טבעי למניעת קשקשים בעל נוסחה ייחודית המגינה על השערה ועל עור הקרקפת. מכיל תמציות של לבנדר,תה ירוק, פאפיה, פירות הדר ושמן זית. השמפו מתאים לכל הגילאים ולאלו הסובלים מבעיות עור כמו אדמומיות, גירודים ופריחות. אינו מכיל SLS וכימיקלים. סדרת הרחצה מכילה את מוצרי הדגל של "כליל". הם בעלי ניחוח ארץ ישראלי ולא במקרה מיוצרים במפעל בדרום הארץ. לחומרים הטבעיים היכולת להתפרק ולשמש למחזור של מים לשם השקיה. אם זה במערכת מים אפורים שמותקנת אצלכם בבית, או בפעולות שונות לאגירת מים במקלחת או בכיור, יש באפשרותנו לחסוך במשאב היקר לנו מכל- מים. בנוסף לשימוש החוזר, החומרים הטבעיים מאפשרים לנו להגן על עצמינו ועל ילדינו. היעדר של SLS, נגזרות נפט וכימיקלים נוספים מאפשרת לגופינו לקיים מחזור חיים תקין.500 מ"ל.
    25.00 ₪ ליחידה
    תמונה של פנדה-שוקולד קרם נוגט טבעוני 100 ג"ר

    פנדה-שוקולד קרם נוגט טבעוני 100 ג"ר

    אם יש שני טעמים שפשוט נועדו להיות ביחד, אלו הם הטעמים של שוקולד חלב איכותי ושל קרם אגוזי לוז (נוגט). את קרם הנוגט אנחנו מכינים משילוב של אגוזי לוז, שקדים, קקאו סויה וסוכר – אותם אנו טוחנים בכבישה קרה באבני ריחיים, באופן שמשמר את הארומה והערכים התזונתיים של האגוזים באופן המיטבי ומביא אותם למרקם חלק ומענג. אגוזי הלוז והשקדים הם מהאגוזים הבריאים ביותר שיש, עשירים במינרלים וויטמינים חיוניים לגוף, כגון מנגן, מגנזיום ונחושת. את הקרם הזה – שאחרי שתטעמו ממנו מעט לא תרצו להפסיק – אנחנו ממלאים בשכבה נדיבה בתוך עטיפה של שוקולד החלב האיכותי שלנו, המבוסס על פיתוח ייחודי שלנו, והתוצאה היא ממתק עם טעם ממכר
    16.90 ₪ ליחידה
    תמונה של פנדה  שוקולד טבעוני קרם בוטנים 100 גרם