חיפוש
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    הייר ליווינג חליטה סוויט דרימס אורגני 26 ג'ר

    הייר ליווינג חליטה סוויט דרימס אורגני 26 ג'ר להשרות כ - 5 דקות בספל מים רותחים למיצוי אופטימלי של התה. להמתיק לפי הצורך. מצוין גם כמשקה קר. חברת אונלי נטורל פרודקטס המייצרת את המותג HIGHER LIVING הינה חברה בריטית עם נסיון רב,המקפידה על שמירת סטנדרטים באיכות גבוהה. כל סוגי התה של HIGHER LIVING עשויים מרכיבים טבעיים ואורגנים המגיעים מאזורי הגידול האיכותיים בעולם ועם טעם נפלא!
    מק"ט: 5060319120078
    16.90 ₪ ליחידה
    0.0 0
    הוספת חוות דעת סגור
    • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
    *
    *
    • גרוע
    • מעולה
    *
    *
    *
    גולשים שקנו מוצר זה קנו גם
    תמונה של מבצע 8 חבילות אקו פנדה חיתול אקולוגי מידה 3

    מבצע 8 חבילות אקו פנדה חיתול אקולוגי מידה 3

    חיתולי אקו פנדה ו הם חיתולים אקולוגיים, ידידותיים לסביבה ובריאים לעור התינוק. חיתולי אקו פנדה עשויים ברובם מחומרים טבעיים, מבוססים על עיסת עץ ואינם מכילים כלור, PVC, חומרי שימור וחומרי בישום ועל כן הם נושמים ומונעים אלרגיות ופריחות. מרבית התינוקות סובלים מתפרחת חיתולים, פצעים, אדמומיות ועוד רגישויות בעור. הקשר בין תופעות אלו ובין ריבויי חומרים כימים החודרים לגוף התינוק מחיתולים קונבנציונאליים המצויים בשוק - הוא קשר ישיר וברור. הלחות והחום גורמים לנקבוביות העור להפתח והן שואבות לתוכן את מה שהתפרק מהחומרים המצויים בחיתול. לכן נוצרים גירויים על עור התינוק, ולכן חשוב מאוד שהחיתול יהיה עם מינימום חומרים מלאכותיים ועם מקסימום אווריריות. מגע עם חומרים טבעיים זו הדרך היחידה לשמור על תינוק בריא. חיתולי אקו פנדה הם דקים במיוחד, קלים ורכים - משקלם 30% פחות מכל חיתול אחר. עיצובו החדשני מסייע לתינוק להישאר יבש לאורך זמן ממושך יותר וכושר ספיגתו מעולה. החיתולים מיוצרים בשוויץ במפעל אקולוגי מוקפד במיוחד הפועל על-ידי אנרגיה סולארית בלבד ובאישורים אקולוגיים המובילים בעולם. חיתולי אקו פנדה מיוצרים ומפוקחים במפעל
    424.00 ₪ 48.75 ₪ ליחידה
    תמונה של עגבניה  אורגני במשקל

    עגבניה אורגני במשקל

    10.00 ₪ לק"ג
    תמונה של שקד תבור ממרח  אגוזי אדמה חמאת בוטנים  300 גרם

    שקד תבור ממרח אגוזי אדמה חמאת בוטנים 300 גרם

    מאת בוטנים "אגוזי אדמה". שקד תבור. הבוטנים שייכים למשפחת הקטניות, הם מכילים : 26% חלבון שאינו מלא ו 49ֵֵ% שומן טבעי, נטול כולסטרול. אכילת בוטנים קלויים תספק תחושת שובע לאורך זמן, מאזנת את רמת הסוכר בדם ונותנת הרגשת חיוניות טובה. הבוטנים מכילים ויטמינים מקבוצת B ומינרלים, כגון אשלגן, אבץ, מגנזיום נחושת וסידן. ממרח אגוזי אדמה שלנו, טעמו מושלם. מומלץ למריחה על פריכית או לחם. לאכול בהנאה ובכיף.
    12.50 ₪ 8.90 ₪ ליחידה
    תמונה של גריסי פנינה טבעיים במשקל