חיפוש
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    הומאופתיה לילדים וללידה קלה

    מיין לפי
    הצג בעמוד
    תמונה של ד'ר קיי רונצי'ק לשיעול 30 מ"ל

    ד'ר קיי רונצי'ק לשיעול 30 מ"ל

    קרוקצ'יק- ליחה רכיבים פעילים: תמצית זעפרן (Crocus-sativa) רכיבים לא פעילים: גליצרין (כמסמיך) אודות הצמח: הזעפרן הוא אחד התבלינים הכי יקרי ערך והוא מוכר מימי קדם בזכות צבעו, טעמו ותכונותיו המרפאים. מקורו של הזעפרן באירופה אך כיום הוא גדל במדינות רבות בעולם. צמח הזעפרן מגיע לגובה של כ 20 ס"מ ומפיק פרחים בצבע סגלגל. זעפרן מכיל כמות מרוכזת של ויטמין C הנחשב להגנה הראשונה של הגוף כנגד מחלות. התבלין מוזכר כבר מימייו של היפוקרטס ובימי קדם עשו בו שימוש לסייע במצבי שיעול וליחה. קרוצ'יק מכילה תמצית של זעפרן במינון עדין ומדויק ביותר בצורת הכנה ורקיחה יחודית של חב' "דר' קיי" המפיקה יתרונות מדוייקים וספציפים לתכשיר. התכשיר הוא על בסיס גליצרין צמחי שהינו מתוק והוא ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים. הוראות שימוש: ניתן לקחת 7 טיפות ישירות מהטפטפת או בכפית עד 10 פעמים ביום. במצבים אקוטיים ניתן לחזור על המנה כל 30 דקות עד להטבה. תכולה: 30 מ"ל כשרות: בהשגחת בד"ץ מהדרין – הרב רובין מוצרי חברת ד"ר K הינם תוספי תזונה, המאושרים לייצור ע"י משרד הבריאות בהיבט הנוגע לבטיחות השימוש ברכיביהם בלבד! המוצרים אינם מוגדרים כתרופות. ואין בכוונת הנאמר באתר להעביר מסרים בריאותיים כלשהם, הקושרים בין שימוש במוצר לבין מצבו הבריאותי של הצרכן. תוכנו של האתר, על כל הנאמר בו, מעולם לא נבדק וממילא לא אושר ולא נסמך ע"י משרד הבריאות. חברת ד"ר K מבקשת להדגיש, שבמידע המופיע באתר אין משום התוויה רפואית או המלצה לטיפול וכי בכל בעיה רפואית יש להיוועץ ברופא. החלטה על רכישת מוצר, כמו גם החלטה על שימוש בו ו/או הסקת מסקנות כלשהן, הקושרות בין שימוש במוצר לבין מצבו הבריאותי של הצרכן, הינן על אחריותו של הצרכן. מומלץ בכל מקרה להיוועץ או להשתמש במקורות מידע אמינים ומהימנים ובאנשי מקצוע מוסמכים.
    75.00 ₪ ליחידה
    תמונה של ד'ר קיי תמצית רימון פלור למחיקת צוואר הרחם 30 מ"ל

    ד'ר קיי תמצית רימון פלור למחיקת צוואר הרחם 30 מ"ל

    מצית רימון מזה עשרות שנים נחשבת לתמצית נשית המגרה ומאזנת את צ'קרת השורש. הרימון מלא בכל טוב ונחשב בכל הקשור לפוריות כאל מולטי ויטמין של הטבע מאחר והוא מכיל ויטמינים רבים, עשיר בנוגדי חימצון, מינרלים (אשלגן, זרחן, ברזל, גופרית, אבץ וסידן) ואומגה 5. כמו כן הרימון מכיל תכולה גבוהה של פיטואסטרוגנים שאלו הם חומרים צמחיים דמויי אסטרוגן, חוקרים מעידים כי גופינו מכיל קולטני אסטרוגן המגיבים לפיטואסטרוגנים כאל אסטרוגן ומסעיים לגוף בלי להוביל לעודף אסטרוגן. תמצית רימון ידועה ומשמשת לפוריות כמו גם לריכוך ופתיחת צוואר הרחם לקראת ובזמן לידה, בזכות המצאות אותם פיטואסטרוגנים ברימון, התומכים בהפרשת אסטרוגן. לקראת הלידה באופן טבעי עולה הפרשת האסטרוגן אצל האישה ולכן אנו פוגשים בהפרשות מרובות. אותו אסטרוגן מכין את צוואר הרחם לקראת השלב הבא בו האישה מפרישה פרוסטגלנדינים, שתפקידם לרכך ולפתוח את צוואר הרחם לקראת לידה. פלור מכילה תמצית של רימון במינון עדין ומדויק ביותר. בצורת הכנה ורקיחה יחודית של חב' "דר' קיי" המפיקה יתרונות מדוייקים וספציפים לתכשיר.
    85.00 ₪ ליחידה
    תמונה של דר'קיי מרצ'יק לנזלת צבעונית 30 מ"ל

    דר'קיי מרצ'יק לנזלת צבעונית 30 מ"ל

    כל אמא מכירה את מראה הפעוט עם האף המנוזל, נזלת בגווני ירוק וצהוב שמטרידה את מנוחת האם ומאלצת לקנח את האף לעיתים קרובות. מרצ'יק נרקחת בהכנה מיוחדת וייחודית של דר' קיי מתמצית עלי אבפטוריון. הוראות לקיחה: ניתן לקחת ישירות מהטפטפת או בכפית עד 10 פעמים ב-24 שעות. במצבים אקוטיים ניתן לחזור על המנה כל 30 דקות עד להטבה. מומלץ לשימוש עד 60 יום לאחר פתיחת הבקבוק.
    65.00 ₪ ליחידה