חיפוש
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    הומאופתיה לילדים וללידה קלה

    מיין לפי
    הצג בעמוד
    תמונה של ד'ר קיי ליקצי'ק לגזים לתינוקות 30 מ"ל

    ד'ר קיי ליקצי'ק לגזים לתינוקות 30 מ"ל

    קצ'יק מכילה תמצית של ליקופודיום במינון עדין ומדויק ביותר צמח הליקופודיום או בשמו העברי: טחב כף הזאב הינו צמח ירוק עד, הגדל בר בהרים וביערות . בקיץ גדלים נבגים בקצוות הגבעולים אותם טוחנים לאבקת נבגים צהובה ממנה מכינים את המיצוי. האינדיאנים והאירופאים היו עושים שימוש בנבגים לצורכי ריפוי. דר' הנמן היה עושה שימוש מדוד וקטן בתמצית הצמח למקרים של נפיחות, גזים וקוליק. התכשיר על בסיס גליצרין צמחי שהינו מתוק והוא ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים. רכיבים פעילים: תמצית ליקופודיום (Lycopodium clavatum) רכיבים לא פעילים: גליצרין (כמסמיך) הוראות שימוש:
    65.00 ₪ ליחידה
    תמונה של ד'ר קיי מילקל להגברת חלב אם 30 מ"ל

    ד'ר קיי מילקל להגברת חלב אם 30 מ"ל

    ישנן אמהות מניקות החוות קשיים סביב ההנקה. אחד הקשיים הנפוצים הוא בעיית כמויות חלב ותחושה של חוסר ולכן מתעורר אצלן הצורך להגביר את תנובת החלב. מילקל הינה פורמולה העוברת תהליך הכנה מיוחד ומבוססת על שיח אברהם מצוי.
    79.00 ₪ ליחידה
    תמונה של ד'ר קיי מיסלרוש לכאבי מחזור 30 מ"ל

    ד'ר קיי מיסלרוש לכאבי מחזור 30 מ"ל

    ערות ונשים רבות מכירות את הכאב של התכווצות הרחם מיימי הוסת אותו הן מגדירות ככאבי מחזור. הסבל והכאב שחלק מהן עוברות הוא כל כך גדול עד שהוא עלול לפגוע בתפקוד היום יומי. נשים אחרי לידה שניה ומעלה מכירות גם הן את הכאב של התכווצות הרחם שמופיעה לאחר הלידות חוזרות. ישנן מיילדות שסבורות שככל שמספר הלידה הוא גבוהה יותר כך הכאב של התכווצות חזק יותר. מיס לרוש הינה פורמולה בהכנה מיוחדת ומבוססת על הצמח סימיסיפוגה.0
    89.00 ₪ ליחידה
    תמונה של ד'ר קיי נימצי'ק לדלקות עיניים 30 מ"ל

    ד'ר קיי נימצי'ק לדלקות עיניים 30 מ"ל

    נימצ'יק לטיפול בדלקות עיניים אצל ילדים ומבוגרים עשויה מצמח היופרז
    65.00 ₪ ליחידה
    תמונה של ד'ר קיי סינצ'יק לתולעים 30 מ"ל

    ד'ר קיי סינצ'יק לתולעים 30 מ"ל

    לדים ופעוטות רבים סובלים מתולעים במעיים, תופעה שלעיתים מלווה בכאבי בטן שבא והולך ובגרד בפי הטבעת, בעיקר בלילה. אצל בנות התולעים אינן מסתפקות באזור פי הטבעת והישבן, נודדות לאזור הפות ויוצרות גם שם תחושת גרד. התמצית מבוססת על גזע של אגוז מלך אשר מתאים לכל המשפחה למניעה וטיפול.
    65.00 ₪ ליחידה
    תמונה של ד'ר קיי פארטוקל מכין את הגוף ללידה 30 מ"ל

    ד'ר קיי פארטוקל מכין את הגוף ללידה 30 מ"ל

    פארטוקל זוהי פורמולה ייחודית של חב' דר' קיי המבוססת על צמח המיצ'לה אשר עובר תהליך הכנה מיוחד, בתהליך זה אנחנו משמרים את סגולות הריפוי של הצמח ומאפשרים לו לעורר את מה שהגוף כבר יודע לעשות משחר האנושות ובעצם להמריץ את כוח הריפוי הטבעי שטמון בכל אחת ואחת מאיתנו. המיצ'לה מוכרת מאוד ברפואה האינדיאנית לאורך אלפי שנים והייתה בשימוש בשבועות האחרונים להריון לצורך הכנת הגוף ללידה קלה ורכה יותר ותמיכה בתהליך הלידה, בכדי להקל על הלידה ולהפחית מעוצמת הכאב. המיצ'לה ידועה בספרות כצמח שתומך בהריון ושמירתו, פורמולת הפארטוקל כבר מוכרת שנים רבות ואהובה מאוד אצל נשות המקצוע בתחומי ההריון והלידה אשר מספרות שנשים שנעזרו בפארטוקל חוו לדעתן לידות אפקטיביות יותר משלב הלידה הפעילה (3-4 ס"מ) ושמשך הלידה יתקצר והצירים היו אפקטיביים יותר, התכווצויות הרחם מווסתות, הרחם גמישה יותר וצוואר הרחם רך יותר ובכך יש הפחתה בעוצמת הכאב . פארטוקל היא פורמולה המתאימה לכל אישה לקראת לידה. מומלץ להשתמש בפארטוקל החל משבוע 36
    95.00 ₪ ליחידה
    תמונה של ד'ר קיי פוסקל להתאוששות לאחר לידה 30 מ"ל

    ד'ר קיי פוסקל להתאוששות לאחר לידה 30 מ"ל

    פוסקל היא פורמולה שנוצרה בעקבות צורך של נשים רבות לאחר לידה שהרגישו שתחילת ההורות קשה להן בעקבות התאוששות איטית ואף ארוכה לאחר לידה או ניתוח קיסרי, לידה היא טראומה רב מערכתית לגוף מאחר וכל הגוף שותף פעיל בלידה ועובר טלטלה, הדבר יהיה נכון גם כשהלידה היא וגינלית "קלה", מכשירנית או קיסרית. הפוסקל (קל פוסט) הוא מיצוי של פרח החננית שעובר תהליך הכנה יחודי של ד"ר קיי בו משמרים את סגולות הריפוי של הפרח ומאפשרים לתמצית לעודד את כוחות הריפוי הקיימים בתוכך. פרח החננית מוכר אלפי שנים כפרח שבכוחו לטפל ברקמות עמוקות בעיקר ברקמות "נקביות" כגון הרחם וצוואר הרחם, לחזק ולאושש את השלד והשרירים לאחר מאמץ פיזי גדול, ולעזור בריפוי ואיחוי של רקמות שנחתכו או/ו נתפרו או/ו נשרטו. הפוסקל מתאים לכל אישה לאחר לידה וגינלית או לידה קיסרית וגם מתאים להתאוששות לאחר כל ניתוח גניקולוגי.
    75.00 ₪ ליחידה
    תמונה של ד'ר קיי פיקצ'יק לעקיצות 30 מ"ל

    ד'ר קיי פיקצ'יק לעקיצות 30 מ"ל

    לחך הוא עשב נפוץ וניתן למצוא אותו לרוב בצידי הדרכים. משתייך למשפחת הלחכיים. את הצמח קוצרים בזמן הפריחה. זהו צמח מוכר בעולם כולו ולו שימושים רבים הן רפואיים והן תזונתיים. זהו צמח עדין הידוע כמרכך ומזין רקמות פגועות ומגורות. הצמח עוזר בבניית רקמה חדשה ומסייע בפעילות אנטי דלקתית. תכונותיו הידועות של צמח הלחך הם: משפר את יכולת השיקום של רקמות פגועות ומגורות, מסייעים לריפוי פצעים חיצוניים, שריטות, חתכים ,אנטי דלקתי, מחיש ריפוי פצעים, אנטי בקטריאלי, אנטי אלרגי.
    65.00 ₪ ליחידה
    תמונה של ד'ר קיי קמילצ'יק לנביטת שיניים 30 מ"ל

    ד'ר קיי קמילצ'יק לנביטת שיניים 30 מ"ל

    קמילצ'יק - לצמיחת שיניים
    65.00 ₪ ליחידה
    תמונה של ד'ר קיי קסינצ'יק  לחיזוק מערכת החיסון 30   מ"ל

    ד'ר קיי קסינצ'יק לחיזוק מערכת החיסון 30 מ"ל

    הורים יודעים שהדבר הטוב ביותר עבור בריאות הילדים הוא מניעה ושימור של בריאות טובה. ישנם הרבה דרכים בהם הורה יכול לעזור לילדו לתמוך ולחזק את המערכת החיסונית בהתנגדות לוירוסים וחידקים. כאשר אנו מחזקים את מערכת החיסון של הילד אנו מאפשרים לו להיות חולה לעיתים יותר רחוקות וגם כאשר הוא חולה הוא מתמודד עם החולי בקלות ומהירות כי מערכת החיסון שלו מחוזקת .חיזוק מערכת בחיסון חשובה בעיקר בתקופות שיש תחושה שמערכת החיסון נחלשת, בתקופות של שינויים, התחלות חדשות, חיסונים, אחרי חולי כשיש צורך לחזק ועוד. וקסינצ'יק נרקחת משורש האסטרגלוס בהכנה מיוחדת וייחודית של דר' קיי.
    65.00 ₪ ליחידה