חיפוש
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    דה ברידג' משקה אורז שקדים אורגני 250 מ'ל

    יצרן: דה בריד"ג
    דה ברידג' משקה אורז שקדים אורגני 250 מ'ל
    מק"ט: .8019428004066
    6.00 ₪ ליחידה
    0.0 0
    הוספת חוות דעת סגור
    • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
    *
    *
    • גרוע
    • מעולה
    *
    *
    *
    גולשים שקנו מוצר זה קנו גם
    תמונה של אקופרנד  מרכך כביסה מרוכז חבצלות 1 ליטר

    אקופרנד מרכך כביסה מרוכז חבצלות 1 ליטר

    מרכך כביסה מרוכז אקולוגי בניחוח חבצלות,על בסיס רכיבים טבעיים בלבד,ובתוספת בושם תואם טבע המתפרק ביולוגית לחלוטין ללא נזקים לסביבה. אינו משאיר על הבגדים שאריות כימיקלים העלולות לגרום לגירויים. ממולצץ לבגדי תינוקות,בגדי ילדים ולבגדים לבנים. שימוש במרכך כביסה אקופרנד מאפשר להשקות את הגינה בצורה בטוחה ללא גרימת נזק לצמחיה בתנאי שמערבבים את מי השטיפות היוצאים ממכונת הכביסה קודם להזרמתם לגינה. לצורך עירבוב מי השטיפות מומלץ לקחת חבית פלסטיק, להזרים לתוכה את מי השטיפה של המכונה ומשם להזרימם לגינה בתום פעולת המכונה.
    17.50 ₪ ליחידה
    תמונה של מיכל קרם גוף  חוחובה ושמן אבוקדו 100 מ'ל

    מיכל קרם גוף חוחובה ושמן אבוקדו 100 מ'ל

    קרם גוף טבעי חמאת שיאה אורגנית, חוחובה ואבוקדו - סבון מיכל קרם גוף טבעי חמאת שיאה אורגנית, חוחובה ואבוקדו של סבון מיכל, מזין, מפנק ומעניק תחושת לחות לאורך זמן. הקרם אינו שומני, בעל ניחוח טבעי ועדין ועשוי מחומרי גלם איכותיים וצמחיים ללא תוספת כימיכלים. קרם גוף טבעי של סבון מיכל מיוצר בעבודת יד ומכיל תערובת של שמנים אתריים ותערובת צמחים של לבנדר, גרניום, קופאיבה בלסם עם נגיעות של פצ'ולי והוא מעניק לעור הגוף תחושת לחות לאורך זמן, רכות, גמישות וכל זה ללא הרגשת השומניות שיש בקרמים אחרים
    40.00 ₪ ליחידה
    תמונה של שקד תבור ממרח  אגוזי אדמה חמאת בוטנים  300 גרם

    שקד תבור ממרח אגוזי אדמה חמאת בוטנים 300 גרם

    מאת בוטנים "אגוזי אדמה". שקד תבור. הבוטנים שייכים למשפחת הקטניות, הם מכילים : 26% חלבון שאינו מלא ו 49ֵֵ% שומן טבעי, נטול כולסטרול. אכילת בוטנים קלויים תספק תחושת שובע לאורך זמן, מאזנת את רמת הסוכר בדם ונותנת הרגשת חיוניות טובה. הבוטנים מכילים ויטמינים מקבוצת B ומינרלים, כגון אשלגן, אבץ, מגנזיום נחושת וסידן. ממרח אגוזי אדמה שלנו, טעמו מושלם. מומלץ למריחה על פריכית או לחם. לאכול בהנאה ובכיף.
    12.50 ₪ 9.90 ₪ ליחידה
    תמונה של קוואקר עבה טבעי במשקל