חיפוש
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    אקופרנד מנקה ומחטא רב תכליתי אקולוגי 750 מ'ל

    יצרן: אקופרנד
    נבדק מיקרוביאלית במעבדה מסומכת. -מסייע לשמירה על ההיגיינה בבית. -יעיל נגד אי-קולי, סלמונלה וליסטריה. -מחטא- מומלץ למשטחים הבאים במגע עם מזון.
    מק"ט: 7290003976331
    12.90 ₪ ליחידה
    0.0 0
    הוספת חוות דעת סגור
    • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
    *
    *
    • גרוע
    • מעולה
    *
    *
    *
    גולשים שקנו מוצר זה קנו גם
    תמונה של אקופרנד נוזל כלים לימון אקולוגי 1 ליטר

    אקופרנד נוזל כלים לימון אקולוגי 1 ליטר

    וזל מרוכז לשטיפת כלים בניחוח טבעי של לימון, חזק בניקוי שמנים ולכלוך מכלי אוכל, נטול מלחים ועדין לידיים. מומלץ לניקוי משטחים צבועים ולשטיפה חיצונית של כלי רכב כיוון שאינו מכיל מלחים המזיקים לצבע. מכיל 18% חומרים פעילים ממקור צמחי. אינו מכיל SLS, אינו מכיל מלחים, אינו מכיל צבעים ובשמים סינטטיים. שימוש בנוזל כלים אקופרנד מבטיח כי מי השטיפה מהכיור, יהיו בטוחים להשקית צמחיה בגינה ואפילו עציצים, ללא צורך בטיפול נוסף במים. נוזל הכלים של אקופרנד מתפרק ביולוגית לחלוטין ומבטיח כי לא יגרם נזק לצמחיה. (מומלץ לסנן את המים משאריות מזון במסנן גס).
    13.50 ₪ ליחידה
    תמונה של אקופרנד  ג'ל כביסה 4 ליטר

    אקופרנד ג'ל כביסה 4 ליטר

    אים לכביסה צבעונית ולבנה. אינו מכיל חומרי הלבנה. מבוסס על רכיבים צמחיים החודרים לעומק הבד ומנקים אותו ביסודיות,ללא שחיקת הבד. היפואלרגני - מומלץ לבגדי תינוקות וילדים כיוון שאינו משאיר שאריות כימיקלים על הבגד. מכיל חומרים המסייעים בשמירה על מכונת הכביסה. אינו יוצר משקעים במכונת הכביסה. חסכוני-יעיל לשימוש בכל טמפרטורת מים. שימוש בג´ל כביסה אקופרנד מאפשר להשקות את הגינה בצורה בטוחה ללא גרימת נזק לצמחיה בתנאי שמערבבים את מי השטיפות היוצאים ממכונת הכביסה קודם להזרמתם לגינה. לצורך עירבוב מי השטיפות מומלץ לקחת חבית פלסטיק, להזרים לתוכה את מי השטיפה של המכונה ומשם להזרימם לגינה בתום פעולת המכונה.
    48.00 ₪ ליחידה
    תמונה של אקופרנד נוזל רצפות אקולוגי 4 ליטר

    אקופרנד נוזל רצפות אקולוגי 4 ליטר

    נוזל ריחני לניקוי והברקת רצפות ומשטחים. מנקה ביסודיות ומותיר ניחוח נפלא ברחבי הבית. לשטיפה והברקה של רצפות ומשטחים מכל הסוגים, כולל שיש וקרמיקה. מסיר שומנים קלים, מתאים גם לניקוי כללי של משטחים מכל הסוגים, ריהוט גן ואביזרי פלסטיק. שימוש קבוע בנוזל מרחיק תיקנים ומספר סוגי חרקים ומזיקים! שימוש בנוזל הרצפות מאפשר להזרים את מי השטיפה ישירות לגינה ללא חשש לנזק וללא צורך בטיפול נוסף במי השטיפה.
    32.00 ₪ ליחידה
    תמונה של אקובר מנקה אסלות אורנים 750 מ"ל

    אקובר מנקה אסלות אורנים 750 מ"ל

    נוזלי אסלות רגילים גורמים לך לעצור את הנשימה? הנוזל של אקובר מבוסס על רכיבים ממקור צמחי בכדי שיהיו עדינים איתך, עם בני ביתך ועם הסביבה אך יחד עם זאת הוא יסיר בעצמה כתמים ויחסוך ממך כימיקלים מיותרים, נשימת אדים דוחים וריחות קשים. ללא כלור וללא חומצות אגרסיביות וקשות. גודל האריזה: 750 מ״ל
    20.00 ₪ ליחידה