חיפוש
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    אקוסאפ ויטמין סי נוזלי 250 מ"ל

    יצרן: אקוסאפ
    מיוצר בטכנולוגיה ליפוזומלית חדשנית ופורצת דרך שבאמצעותה מצפים את הויטמין בשכבות שומניות הזהות לרכיבי דופן התא. הפוספוליפידים יוצרים מבנים כדוריים הנקראים ליפוזומים, בשל הדמיון הרב של הליפוזום לקרום התא האנושי – הוא מסוגל לחדור אותו, ולהיספג בקלות ישירות אל תוך התא. עצם הציפוי השומני (פוספוליפידי) של הויטמין מאפשר לו להיספג במערכת העיכול כשומן ולכן לא נוצר גירוי במערכת העיכול במינונים גבוהים. ניתן גם לצרוך מינונים גבוהים מהמוצר מאחר והוא אינו חומצי ומתאים במיוחד לאנשים שסובלים מחומציות-יתר. הציפוי המיוחד מגביר את הטמעתו וספיגתו בגוף, מונע התפרקותו בחומציות הקיבה, ונספג ישירות בתאים. מדובר בספיגה הגבוהה ביותר של ויטמין C, בשיעור של פי 5 בהשוואה לויטמין C רגיל.
    מק"ט: 7290016417012
    169.00 ₪ ליחידה
    0.0 0
    הוספת חוות דעת סגור
    • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
    *
    *
    • גרוע
    • מעולה
    *
    *
    *
    גולשים שקנו מוצר זה קנו גם
    תמונה של אקופרנד  ג'ל כביסה 4 ליטר

    אקופרנד ג'ל כביסה 4 ליטר

    אים לכביסה צבעונית ולבנה. אינו מכיל חומרי הלבנה. מבוסס על רכיבים צמחיים החודרים לעומק הבד ומנקים אותו ביסודיות,ללא שחיקת הבד. היפואלרגני - מומלץ לבגדי תינוקות וילדים כיוון שאינו משאיר שאריות כימיקלים על הבגד. מכיל חומרים המסייעים בשמירה על מכונת הכביסה. אינו יוצר משקעים במכונת הכביסה. חסכוני-יעיל לשימוש בכל טמפרטורת מים. שימוש בג´ל כביסה אקופרנד מאפשר להשקות את הגינה בצורה בטוחה ללא גרימת נזק לצמחיה בתנאי שמערבבים את מי השטיפות היוצאים ממכונת הכביסה קודם להזרמתם לגינה. לצורך עירבוב מי השטיפות מומלץ לקחת חבית פלסטיק, להזרים לתוכה את מי השטיפה של המכונה ומשם להזרימם לגינה בתום פעולת המכונה.
    48.00 ₪ ליחידה
    תמונה של אקופרנד מרכך כביסה פריחת העמק 4 ליטר

    אקופרנד מרכך כביסה פריחת העמק 4 ליטר

    מרכך כביסה אקולוגי בניחוח פריחת העמק, על בסיס רכיבים טבעיים בלבד, ובתוספת בושם תואם טבע המתפרק ביולוגית לחלוטין ללא נזקים לסביבה. אינו משאיר על הבגדים שאריות כימיקלים העלולות לגרום לגירויים. מומלץ לבגדי תינוקות וילדים ולכביסה לבנה ועדינה. אינו יוצר משקעים במכונת הכביסה. שימוש במרכך כביסה אקופרנד מאפשר להשקות את הגינה בצורה בטוחה ללא גרימת נזק לצמחיה בתנאי שמערבבים את מי השטיפות היוצאים ממכונת הכביסה קודם להזרמתם לגינה. לצורך עירבוב מי השטיפות מומלץ לקחת חבית פלסטיק, להזרים לתוכה את מי השטיפה של המכונה ומשם להזרימם לגינה בתום פעולת המכונה.
    32.00 ₪ ליחידה
    תמונה של כליל נוזל כלים בניחוח לימון 1 ליטר

    כליל נוזל כלים בניחוח לימון 1 ליטר

    אינו מכיל פטרוכימיכלים, מלחים וכלורואידים המזיקים לסביבה ולעור הידיים. המוצר מתכלה, ועל כן ניתן לעשות בו שימוש חוזר במידה ויש לכם דרך לאגור את המים או בעזרת מערכת מים אפורים. הנוזל כלים בעל תקן מים אפורים ומומלץ לשימוש ביתי. ממלא את הבית בריח תפוז ומשאיר את עור הידיים רך ונעים.
    15.90 ₪ ליחידה
    תמונה של גרין קר נוזל לניקוי כלים אקולוגי בניחוח לבנדר 750 מ"ל