חיפוש
עברית
כל הקטגוריות
    תפריט סגור

    אבו חרבי עייש טחינה לבנה דלי 17 ק"ג

    אבו חרבי עייש דלי 17 ק"ג היא נהדרת להכנת חומוס, במיוחד אם מקפידים על "תהליך קר", כי הניואנסים העדינים בטעם של טחינה עייש לא שורדים חימום (היא לא נוטה יותר להיהרס מטחינה אחרת, אלא פשוט מאבדת קצת מהייחוד שלה).
    440.00 ₪ ליחידה
    0.0 0
    הוספת חוות דעת סגור
    • רק לקוחות רשומים יכולים לכתוב חוות דעת
    *
    *
    • גרוע
    • מעולה
    *
    *
    *
    גולשים שקנו מוצר זה קנו גם
    תמונה של דה ברידג' משקה אורז אורגני בתוספת שקדים 1 ליטר

    דה ברידג' משקה אורז אורגני בתוספת שקדים 1 ליטר

    משקה אורז בתוספת שקדים אורגני 1 ליטר משקאות צמחיים העשויים מרכיבים אורגניים בלבד,וממים מינרלים טבעיים הנובעים ממעין הנמצא כ450 מטר מעל פני הים,מתוך פארק מונטי ליסני (MONTI LESSINI) המפורסם באיטליה. משקאות צמחיים אלה, המכונים ''חלב'' הם כמובן ללא לקטוז,ללא חומרים משמרים,ו100% רכיבים טבעיים. המשקאות מועשרים בשמן חריע הידוע כעשיר בחומצות שומן חיוניות לגוף- אומגה 3 ואומגה 6. בנוסף למשקה האורז האורגני הטבעי, בסדרה האיכותית של משקאות THE-BRIDGE קיימים טעמים עשירים נוספים:משקה אורז אורגני בתוספת שקדים, משקה אורז אורגני בתוספת קוקוס,משקה אורז אורגני בתוספת אגוזי לוז, ומשקה אורז אורגני בטעמי וניל,ושוקולד.בנוסף משקה שקדים אורגני ,משקה שיבולת שועל אורגני ,משקה שיבולת שועל שוקו ,משקה סויה אורגני ,משקה סויה וניל ,משקה קינואה אורגני. אחוז האורז שמצוי בחלב האורז הינו גבוהה במיוחד -17%!!! בנוסף מעדנים על בסיס אורז בטעם שוקולד ובטעם וניל, מעדנים על בסיס שיבולת שועל אורגני בטעמים שוקו ווניל, ומעדני סויה אורגני בטעמים וניל ושוק
    10.50 ₪ 11.00 ₪ ליחידה
    תמונה של גרין אטריות שעועית ללא גלוטן 250 ג'ר

    גרין אטריות שעועית ללא גלוטן 250 ג'ר

    אטריות עשויות משעועית מונג. האטריות דקות מאוד והן מצריכות השרייה במים חמימים לפני השימוש. לאחר ההשריה הן מתרככות והופכות לשקופות. ניתן לאכול אותן מיד לאחר השרייה ואפשר גם לבשל אותן. אפשר להשתמש באטריות שעועית כמרכיב בסלטים (כמו במבחר סלטים תאילנדיים), להקפצה או כתוספת למרקים.
    6.00 ₪ ליחידה
    תמונה של אגוז קשיו במשקל

    אגוז קשיו במשקל

    עץ הקשיו הוא עץ בגובה נמוך-בינוני (כ-12 מטרים), ירוק עד, בעל גזע מפותל. עליו בשרניים וגדולים (לעתים עד גודל של 22 על 14 ס"מ), צורתם אגסית והם מסודרים בספירלה סביב הענפים. הפרחים מסודרים בתפרחת מרובת פרחים מקובצים ובעלת צורה חרוטית, כאשר כל פרח בעל חמישה עלי כותרת קצרים (7 מ"מ לערך). מתוך עלי הגביע של הפרח מתפתח פרי מדומה גדול ובעל צורת אגס, הקרוי לרוב "תפוח קשיו". הוא אכיל ובעל בשר רך ומתוק, המוקף קליפה עדינה, ואינו מכיל גרעינים. על אף שהוא נחשב כמעדן באזור ברזיל, הוא אינו מגודל לייצוא היות שאינו משתמר היטב במסע - כעבור 24 שעות מרגע הקטיף מתחיל תפוח הקשיו לתסוס[1]. מיץ הקשיו נמכר לרוב בברזיל ופופולרי מאוד (כמו מיץ תפוזים בישראל למשל). מפימת הפרי, היכן שהיה הפרח, מתפתח הפרי האמיתי של העץ - בית גלעין דמוי אגוז. זהו אגוז הקשיו, שמבחינה בוטנית אינו נחשב כאגוז, אלא כפרי הדומה לשקד. ללא עיבוד, אגוז הקשיו אינו אכיל. רעילות
    79.00 ₪ לק"ג
    תמונה של גרעיני דלעת קלופים אורגני במשקל

    גרעיני דלעת קלופים אורגני במשקל

    זרעי דלעת הם תרופה עתיקה לתולעי מעיים. יש להשתמש בזרעים טריים ובשלים. כמו כן זרעי דלעת עשירים באבץ ובשמנים המונעים ומטפלים במצב של בלוטת ערמונית מוגדלת. גרעיני הדלעת עשירים מאוד בויטמינים ומינרלים במיוחד באבץ - מינרל חשוב לתהליכים רבים בגוף. זרעי דלעת - יתרונות בריאותיים מקובלים ברפואת צמחי מרפא מומלץ מאוד לצרוך את גרעיני הדלעת לא קלויים על מנת שחומצות השומן שבהם לא יהרסו. גרעיני הדלעת עשירים ביותר ביתרונות בריאותיים והם יכולים לסייע בטיפול במגוון מצבי בריאות: מסייעים לטיפול בתולעי מעיים מסייעים בחיזוק השיער סיוע להגברת פריון גברי תורמים לחיזוק מערכת החיסון עשויים למנוע מצבי אנמיה תמיכה בבלוטת הערמונית שיפור און גברי טובים לעור בריא מקור טוב מאוד לחלבונים טובים ללב ולכלי הדם עוזרים בשיפור מצב רוח ואנרגיה זרעי דלעת - שימושים ביתיים למניעה וטיפול בבלוטת ערמונית מוגדלת יש לאכול חופן זרעי דלעת כל יום. לטיפול בתולעי מעיים יש לערבב 60 גרם זרעים כתושים (מומלץ עם הקליפה) עם מים ודבש עד קבלת עיסה. את העיסה יש לאכול בשלושה שלבים – כל חלק כל שעתיים.
    39.00 ₪ לק"ג